Digitale contracten in 2016

Middels een brief hebben wij onlangs alle gastouders en vraagouders op de hoogte gebracht van een aantal veranderingen met betrekking tot de opvang door gastouders en Crècheleidsters bij Parbédie Kinderopvang. Digitale veranderingen, die een aantal zaken voor iedereen gemakkelijker en duidelijker zullen maken.

Achter de schermen zijn wij het afgelopen jaar druk bezig geweest om de administratieve processen volledig te gaan automatiseren. De informatievoorziening wordt door deze stap vele malen sneller en gemakkelijker. U zult vanaf 2016 alle contracten, facturen en jaaropgaven online in ons inlogportaal Mijn Parbédie kunnen inzien. Zoals u van ons gewend bent, blijven de adviseurs uiteraard uw contactpersoon.

Met ingang van 1 januari 2016 zullen wij voor elke opvangsoort een product hanteren en deze apart vermelden op de plaatsingsovereenkomst met uw gastouder. Deze producten worden ook vermeld op onze facturen en de jaaropgave die wij digitaal aan de Belastingdienst versturen.

Contractstroom
De contractstroom zal voor de contracten vanaf 1 januari 2016 online gaan verlopen met de nieuwe opvangproducten. Elke ouder zal vanaf vandaag nieuwe plaatsingsovereenkomsten ontvangen voor haar kinderen die opvang genieten bij een gastouder via Parbédie Kinderopvang.

Al onze plaatsingsovereenkomsten zullen per mail aan u worden verstuurd. Middels bijgaand mailbericht wordt u verzocht om de plaatsingsovereenkomst digitaal goed te keuren door in te loggen op Mijn Parbédie. Dit alles zal het proces versnellen en zo kunt u gemakkelijk de kinderopvangtoeslag aanvragen of wijzigen en heeft u altijd snel de juiste documenten online bij de hand.

Vragen?
Heeft u nog vragen naar aanleiding van dit artikel? Wij helpen u graag verder. Neemt u dan contact op met uw adviseur. U kunt ons ook bellen op 074 – 34 918 34 of een mail sturen aan info@parbedie.nl

Reacties zijn gesloten.